 |
www.honda-crosstourer.pl
Portal i forum motocykla Honda CROSSTOURER
|
Pierwsze podsumowanie po przejechanych 10.000km |
Autor |
Wiadomość |
dj.1
Cztery Tłoki VFR1200XD


Dołączył: 17 Lip 2013 Posty: 121 Skąd: Opole/Köln
|
Wysłany: 2013-09-03, 08:58 Pierwsze podsumowanie po przejechanych 10.000km
|
|
|
Pierwsze podsumowanie po 10.000km ; (VFR 1200 XD)
Silnik : genialny Agregat V4, najlepszy w tym segmecie mysle, jadac spokojnie mamy jak v2 a gdy ma byc ostro to silnik zmienia sie na wysokoobrotowy scigacz, gabaryty silnika sa tak male ze kazdy niewtajamniczony na parkingu daje mu najwyzej 800ccm.
10 punktow z 10 !
Skrzynia - DCT ; na turystyka genialne rozwiazanie , mozna sobie spokojnie podziwiac nature zapominajac o sprzegle i biegach, zadna konkurencja jeszcze tego nie ma.
10 punktow z 10!
Zawieszenie - stabilnosc; i tu wielka niespodzianka :ultrastabilne zawieszenie i mimo tego jeszcze wygodne, tu inzynierowie hondy dokonali cudu : z 3 kuframi , tankbakiem i pelnym zaladowaniem na pelnym gazie (230kmh) motor leci jak po szynach (opony pirelli scorpion) jako ze 70% latam po autobanch jest to dla mnie bardzo wazne. przyspieszenie od 100 do 200kmh z dct jest odrzutowe, najmocniejsze samochody maja problemy wytrzymac te tempo.
11 punktow z 10!
w porownaniu do Varadero to tylko mi sie nie podoba ze ma mniejszy bak i mniej wygodne siedzenie (ale juz zamowilem komfortowe obnizone siedzenie Touratech)
waga motocykla jest mniej odczuwalna i manewrowanie na parkingu duzo latwiejsze jak xl1000v, ochrona przed wiatrem taka sama dzieki givi airflow. w sumie kto mial varadero to z crossa bedzie bardzo bardzo zadowolony.
Motocykl jest wiecej warty niz kosztuje , a to najwazniejsze.
ps, przed zakupem crosstourera poradz sie lekarza , bo jazda tym motocyklem moze stac sie uzaleznieniem |
|
|
|
 |
Bouli
Administrator
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Maj 2012 Posty: 571
|
Wysłany: 2013-09-03, 19:15
|
|
|
dj.1 napisał/a: | Motocykl jest wiecej warty niz kosztuje , a to najwazniejsze.
ps, przed zakupem crosstourera poradz sie lekarza , bo jazda tym motocyklem moze stac sie uzaleznieniem |
Dziękujemy za pierwsze podsumowanie Crosstourer po przejechanych 10.000km, trzeba powiedzieć że Twoje w/w powiedzenie stanie się hasłem przewodnim użytkowników VFR 1200X.
dj.1 napisał/a: | ale juz zamowilem komfortowe obnizone siedzenie Touratech |
To poprosimy o zdjęcia tej kanapy jak już będzie na Crosstourer i dokładniejsze info co do "givi airflow" czy montowales na oryginalną szybę (HONDY) wysoka czy stadart, czy cały zestaw GIVI zanotowałeś (szyba z deflektorem), dorzuć foto. Jak to działa na wiatr boczny, czy nie jak żagiel i rzuca motocyklem.
dj.1 napisał/a: | przyspieszenie od 100 do 200kmh z dct jest odrzutowe, najmocniejsze samochody maja problemy wytrzymac te tempo. |
Powiem szczerze, że to co piszesz jest dużym plusem dla skrzyni DCT, jedynie trzeba poszukać jakie przebiegi ludzie zrobili bezawaryjnie na VFR 1200F z skrzynią DCT jeśli nie ma różnicy co do manualnych to trzeba powiedzie ze dwa sprzęgła żądzą.
A jak ze spalanie ci wychodzi, czy po dotarciu spadło czy jest cały czas tak samo. |
|
|
|
 |
Crosstourer
Cztery Tłoki

Dołączył: 02 Maj 2012 Posty: 173 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2013-09-04, 20:39
|
|
|
dj.1 napisał/a: | Skrzynia - DCT ; na turystyka genialne rozwiazanie , mozna sobie spokojnie podziwiac nature zapominajac o sprzegle i biegach, zadna konkurencja jeszcze tego nie ma.
10 punktow z 10!
Zawieszenie - stabilnosc; i tu wielka niespodzianka :ultrastabilne zawieszenie i mimo tego jeszcze wygodne, tu inzynierowie hondy dokonali cudu : z 3 kuframi , tankbakiem i pelnym zaladowaniem na pelnym gazie (230kmh) motor leci jak po szynach (opony pirelli scorpion) jako ze 70% latam po autobanch jest to dla mnie bardzo wazne. przyspieszenie od 100 do 200kmh z dct jest odrzutowe, najmocniejsze samochody maja problemy wytrzymac te tempo.
11 punktow z 10! |
To tak spytam jak śmigasz po autostradach to pewnie przydał by ci się jeszcze tempomat bo za brak tego w Crosstourer trochę pojechali w gazetach i właśnie krytykowali zawieszenie że nie ma elektronicznego regulacji ale ja jestem zdania ze jest zbyt delikatne elektronika i ciągle się to psuje.
Tak jak piszesz uważam że Crosstourer ma jedno z lepszych zawieszenie w tej klasie. |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|