www.honda-crosstourer.pl
Portal i forum motocykla Honda CROSSTOURER

INNE - Pierwsze podsumowanie po przejechanych 10.000km

dj.1 - 2013-09-03, 08:58
Temat postu: Pierwsze podsumowanie po przejechanych 10.000km
Pierwsze podsumowanie po 10.000km ; (VFR 1200 XD)

Silnik : genialny Agregat V4, najlepszy w tym segmecie mysle, jadac spokojnie mamy jak v2 a gdy ma byc ostro to silnik zmienia sie na wysokoobrotowy scigacz, gabaryty silnika sa tak male ze kazdy niewtajamniczony na parkingu daje mu najwyzej 800ccm.
10 punktow z 10 !

Skrzynia - DCT ; na turystyka genialne rozwiazanie , mozna sobie spokojnie podziwiac nature zapominajac o sprzegle i biegach, zadna konkurencja jeszcze tego nie ma.
10 punktow z 10!

Zawieszenie - stabilnosc; i tu wielka niespodzianka :ultrastabilne zawieszenie i mimo tego jeszcze wygodne, tu inzynierowie hondy dokonali cudu : z 3 kuframi , tankbakiem i pelnym zaladowaniem na pelnym gazie (230kmh) motor leci jak po szynach (opony pirelli scorpion) jako ze 70% latam po autobanch jest to dla mnie bardzo wazne. przyspieszenie od 100 do 200kmh z dct jest odrzutowe, najmocniejsze samochody maja problemy wytrzymac te tempo.
11 punktow z 10!

w porownaniu do Varadero to tylko mi sie nie podoba ze ma mniejszy bak i mniej wygodne siedzenie (ale juz zamowilem komfortowe obnizone siedzenie Touratech)
waga motocykla jest mniej odczuwalna i manewrowanie na parkingu duzo latwiejsze jak xl1000v, ochrona przed wiatrem taka sama dzieki givi airflow. w sumie kto mial varadero to z crossa bedzie bardzo bardzo zadowolony.

Motocykl jest wiecej warty niz kosztuje , a to najwazniejsze.
ps, przed zakupem crosstourera poradz sie lekarza , bo jazda tym motocyklem moze stac sie uzaleznieniem

Bouli - 2013-09-03, 19:15

dj.1 napisał/a:
Motocykl jest wiecej warty niz kosztuje , a to najwazniejsze.
ps, przed zakupem crosstourera poradz sie lekarza , bo jazda tym motocyklem moze stac sie uzaleznieniem


Dziękujemy za pierwsze podsumowanie Crosstourer po przejechanych 10.000km, trzeba powiedzieć że Twoje w/w powiedzenie stanie się hasłem przewodnim użytkowników VFR 1200X.

dj.1 napisał/a:
ale juz zamowilem komfortowe obnizone siedzenie Touratech


To poprosimy o zdjęcia tej kanapy jak już będzie na Crosstourer i dokładniejsze info co do "givi airflow" czy montowales na oryginalną szybę (HONDY) wysoka czy stadart, czy cały zestaw GIVI zanotowałeś (szyba z deflektorem), dorzuć foto. Jak to działa na wiatr boczny, czy nie jak żagiel i rzuca motocyklem.

dj.1 napisał/a:
przyspieszenie od 100 do 200kmh z dct jest odrzutowe, najmocniejsze samochody maja problemy wytrzymac te tempo.


Powiem szczerze, że to co piszesz jest dużym plusem dla skrzyni DCT, jedynie trzeba poszukać jakie przebiegi ludzie zrobili bezawaryjnie na VFR 1200F z skrzynią DCT jeśli nie ma różnicy co do manualnych to trzeba powiedzie ze dwa sprzęgła żądzą.

A jak ze spalanie ci wychodzi, czy po dotarciu spadło czy jest cały czas tak samo.

Crosstourer - 2013-09-04, 20:39

dj.1 napisał/a:
Skrzynia - DCT ; na turystyka genialne rozwiazanie , mozna sobie spokojnie podziwiac nature zapominajac o sprzegle i biegach, zadna konkurencja jeszcze tego nie ma.
10 punktow z 10!

Zawieszenie - stabilnosc; i tu wielka niespodzianka :ultrastabilne zawieszenie i mimo tego jeszcze wygodne, tu inzynierowie hondy dokonali cudu : z 3 kuframi , tankbakiem i pelnym zaladowaniem na pelnym gazie (230kmh) motor leci jak po szynach (opony pirelli scorpion) jako ze 70% latam po autobanch jest to dla mnie bardzo wazne. przyspieszenie od 100 do 200kmh z dct jest odrzutowe, najmocniejsze samochody maja problemy wytrzymac te tempo.
11 punktow z 10!


To tak spytam jak śmigasz po autostradach to pewnie przydał by ci się jeszcze tempomat bo za brak tego w Crosstourer trochę pojechali w gazetach i właśnie krytykowali zawieszenie że nie ma elektronicznego regulacji ale ja jestem zdania ze jest zbyt delikatne elektronika i ciągle się to psuje.
Tak jak piszesz uważam że Crosstourer ma jedno z lepszych zawieszenie w tej klasie.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group