Ostatnie zdjęcia |
Honda Crosstourer 2014 Eicma 2013
Wysłał: Bouli 2013-11-12, 11:37
Oceny: nie ocenione
Komentarze: 0 |
Honda Crosstourer 2014 Eicma 2013
Wysłał: Bouli 2013-11-12, 11:36
Oceny: nie ocenione
Komentarze: 0 |
Honda Crosstourer 2014 Eicma 2013
Wysłał: Bouli 2013-11-12, 11:36
Oceny: nie ocenione
Komentarze: 0 |
Honda Crosstourer 2014 Eicma 2013
Wysłał: Bouli 2013-11-12, 11:35
Oceny: nie ocenione
Komentarze: 0 |
Honda Crosstourer 2014 Eicma 2013
Wysłał: Bouli 2013-11-12, 11:34
Oceny: nie ocenione
Komentarze: 0 |
|
|
Tytuł newsów lub strony |
Crosstourer, Honda, SE, V4, Forum, motorcycle, bike, Adventure, Dual Clutch, DCT, VFR1200F, motocykl |
Honda Crosstourer na rok 2016 |
Autor: Bouli @ 2016-10-08, 13:15 |
Zostaje zmieniony na sezon 2016 w Honda VFR 1200 X Crosstourer.
Nowa szyba z regulacją wysokości – łatwa w ustawieniu nawet jedną ręką.
Wytrzymałe nadwozie modelu VFR1200X Crosstourer zostało zaprojektowane pod kątem długich podróży. Owiewki z kanałami redukują powierzchnię czołową, a chłodne powietrze kierowane jest do chłodnicy. Przednie reflektory oraz nowa, regulowana szyba ochronna również zostały umieszczone nieco dalej, bliżej środka maszyny, w celu centralizacji masy oraz, aby zaoferować jeszcze lepszą ochronę przed wiatrem.
Kluczyk typu „Wave” zapewnia jeszcze lepsze zabezpieczenie przed kradzieżą motocykla dzięki wewnętrznemu rowkowaniu i zwiększonej wytrzymałości.
Funkcja automatycznego wyłączania kierunkowskazów podwyższa poziom bezpieczeństwa.
Pod siedzeniem znajduje się gniazdko 12V, więc podczas jazdy istnieje możliwość naładowania urządzeń mobilnych.
Wąski profil siedziska sprawia, że łatwiej jest dotknąć stopami do ziemi, a akcesoryjna niska kanapa obniża wysokość siedzenia o kolejne 20 mm.
3 poziomy ustawienia trybu S (sport) w wersji z przekładnią dwusprzęgłową (DCT)
umożliwiającą większy wybór spośród dostępnych trybów pracy, a co za tym idzie lepsze dopasowanie do stylu jazdy. Ulepszenia systemu umożliwiają maszynie wykrywanie typu nachylenia podłoża (wznoszące lub opadające) i tym samym dostosowanie do nich właściwości jezdnych pojazdu.
Pojazd został także wyposażony w system HSTC, który zwiększa pewność prowadzenia na nierównych powierzchniach poprzez kontrolowanie mocy i dostarczanie odpowiedniej jej ilości w taki sposób, że tylne koło nie traci przyczepności.
Silnik spełniający normy Euro-4.
Motocykl dostępny w specjalnych opcjach kolorystycznych :
CANDY PROMINENCE RED / GRAPHITE BLACK
DIGITAL SILVER METALLIC / DARKNESS BLACK METALLIC
PEARL COSMIC BLACK
|
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz) |
Honda Crosstourer na rok 2015 |
Autor: Bouli @ 2016-10-08, 12:28 |
W roku 2015 systemy malowanie Honda VFR1200X Crosstourer - to dwa standardowe i dwa SE (Special Edition):
Pearl Glare White (Special Edition colour)
Pearl Cosmic Black
Digital Silver Metallic (Special Edition colour)
Matt Pearl Glare White
|
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz) |
Honda Crosstourer na rok 2014 |
Autor: Bouli @ 2013-11-12, 13:01 |
Honda Crosstourer została znacząco uatrakcyjnione na rok 2014, zyskuje kolejne technologiczne nowości i kolorystykę malowania itd., co zaprezentowano oficjalnie podczas największy targów EICMA 2013 w Mediolanie.
• kontroli trakcji uzyskała trzeci stopień (było 1. on, 2. off). 3-stopnień systemu będzie się adaptował do sposobu jazdy użytkownika oraz nawierzchni i panujących warunków;
• podgrzewane manetki będą miały 5 poziomów (było 3 poziomy);
• opcjonalnie nowa nisza kanapa zmniejsza wysokość siedziska o 20 mm;
• reflektor LED;
• samo wyłączające się kierunkowskazy;
• nowy kufer centralny (mieszczący kask);
• nowe opony.
Pojawia się nowe malowanie nazwijmy go „moro” oraz malowanie wszystkich elementów silnika i nadwozia na czarno, gdzie do tej pory było kolor żywego aluminiom polakierowane bezbarwnym lakierem.
Nie będzie produkowana Honda Crosstourer w szarym kolorze, zastąpi go tz. nowy kolor czarny mat czyli Matt Titanium Blade Metallic "moro”.
Zdjęcia Hondy Crosstourer z zakończonego Eicma 2013 macie w albumie:
http://www.crosstourer.ho...t.php?cat_id=13
Informacje te zebrane są z prasy zachodniej i internetu.
Wysłaliśmy oficjalne prośbę do Hondy Polska o przesłanie dokładnych informacji i katalogów.
Dostaliśmy odpowiedz od Hondy Polska o rozpoczęciu współpracy z Naszym Forum i Portalem. Otrzymaliśmy na początek oryginalne materiały informacyjne o Hondzie Crosstourer na rok 2014, możecie je znałeś na:
http://www.hondanews.eu/e...detail/?id=3392
Jak prezentowało się Honda Crosstourer na EICMA 2013 zobaczcie na naszym FB (www.facebook.com/Honda.Crosstourer.Polska) :
https://www.facebook.com/...&type=2&theater
Jak wyglądała oficjalna prezentacja na EICMA 2013 Hondy Crosstourer na sezon 2014r. zobaczcie na nasze fanpage FB (www.facebook.com/Crosst...
[ Czytaj całość ] |
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz) |
Honda VFR1200X Crosstourer Highlander Special Edition |
Autor: Bouli @ 2013-07-12, 15:32 |
Honda ogłosiła wydanie specjalnej edycji motocykla Hondy Crosstourer pod nawą Highlander Special Edition. Ta specjalna edycja wyposażone we wszystkie bieżące akcesoria takie jak szyba przednia Touring, światła przeciwmgielne, owiewki boczne i tank pad itd.
VFR1200X Crosstourer Highlander Special Edition posiada wszystkie następujące oryginalne akcesoria HONDY:
• Wyglądający na Aluminium kufer centralny 32 l (rozszerzalna do 39 litrów);
• Wyglądające na Aluminium kufry boczne: 35 l (prawa stron ) i 39 litr (lewa strona);
• Centralna Podstawka;
• Podgrzewana Manetki (360 stopni);
• Gmole Silnik;
• Przednia wysoka szyba "Touring";
• Światła przeciwmgielne;
• Owiewki boczne;
• Tank Pad.
Koszt dodatkowy to £ 1900 (9 506 PLN) jaki ponosimy za akcesoria wyposażenia w edycji Highlander, za te oryginalne akcesoria Hondy powinniśmy zapłacić £ 3552 (17 771 PLN), dzięki tej edycji mamy ogromną oszczędność £ 1652 (8 265 PLN), biorąc pod uwagę wersje podstawową CT kosztuje £ 11 499 (57 532 PLN) a (DCT) Dual Clutch Transmission £ 12 399 (62 035 PLN)
Ceny w Polski salonie na dzień dzisiejszy za rocznik 2013 to za CT 61 000 PLN a za DCT 65 500 PLN.
Koszt całkowity Hondy VFR1200X Crosstourer Highlander Special Edition w Anglii to £ 13.399 (67 039 PLN) dla wersji standardowej i £ 14299 (71 542 PLN) dla wersji Dual Clutch Transmission.
Na dzień dzisiejszy 12.07.2013r Kurs kupna: 1 GBP = 5.0033 PLN | Kurs sprzedaży: 1 GBP = 4.9973 PLN
|
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz) |
Honda Crosstourer 1200 Limited Edition for Columbia |
Autor: Bouli @ 2013-06-28, 12:36 |
Honda Crosstourer 1200 Limited Edition dla Kolumbii na lata 2014 2015.
Model ten dedykowany jest na rynek Bazyli, Kolumbii, Chile, Meksyku, Peru, Argentyna, Wenezuela.
Wersja ta nie posiada skrzyni DCT lecz manualną, reszta pozostała od Limited Edition 2013 co możecie zobaczyć na zdjęciach od 1 do 5, znajdziecie też film na stronie: https://www.facebook.com/Honda.Crosstourer.Polska
|
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz) |
Promocja na Honde Crosstourer z rocznika 2012 |
Autor: Bouli @ 2013-06-03, 20:51 |
Dzisiaj (03.06.2013 r.) pojawiła się nowa promocja na Honde Crosstourer z ubiegłego roku (2012 r.). W promocji otrzymuje akcesoria o wartości o 13000 PLN tj:
• Podwyższona szyba
• Kufry boczne i centralny
• Centralna Podstawka
• Podgrzewana manetki
Można powiedzie, jeśli dołożył by gmole silnik, oraz akcesoria turystyczne (elektryka), oczywiście bez świateł przeciwmgielnych mieli byśmy CROSSTOURER w wersji SE która na razie nie jest dostępna w Polsce. Promocja dotyczy zarówno modeli z manualna skrzynią "CT" ja i automatyczną "DCT".
Dokładniej możecie prześledzić jak zmieniają się ceny Hond Crosstourer u nas na forum:
http://www.honda-crosstou...5e40e077017#387
|
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz) |
Honda Crosstourer 1200 Limited Edition 2013 |
Autor: Bouli @ 2012-11-13, 16:20 |
Honda zaprezentuje na 70-tych międzynarodowa wystawie motocykli w Mediolanie (EICMA) specjalną wersją Crosstourer 1200: 1200 Limited Edition 2013.
Honda Crosstourer 1200 Limited Edition 2013 zaproponuje w nowym kolorze czarnym ze specjalnymi grafiki na bokach, ogon czarny, czarne bagażnik (nowy wzór), widelec czarnym, czarne aluminiowe rury ochronnej i wysoką szybą.
Będzie dostępny tylko w wersji z sekwencyjną skrzynią biegów z podwójnym sprzęgłem (DCT). Cechy techniczne motocykla pozostaje nie zmieniona. Crosstourer limitowana 2013 będzie dodany do istniejących palety produktów Hondy.
Honda ogłosiła że specjalna wersja Crosstourer Edition z czarnym matowym wyglądzie i różnych grafikach trafi do sprzedaży jeszcze w tym roku.
Special Edition VFR 1200X: Honda Crosstourer Limited Edition 2013 - to matowy czarny podobny jak BMW R 1200 GS Adventure Triple Black.
Honda Crosstourer 1200 Limited Edition 2013 pojawiła się już w zachodnich salonach, więcej aktualnych zdjęć znajdziecie w albumie: http://www.honda-crosstou...4d8cc91dde70ab1
|
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz) |
Testujemy: Honda Crosstourer |
Autor: Bouli @ 2012-09-12, 09:44 |
Większość ciężkich enduro jeździ po gładkich asfaltach, a nie w trudnym terenie. Wnioski z tych obserwacji wyciągnęła Honda budując model Crosstourer.
Honda Crosstourer posiada w standardzie szybę o dwustopniowej regulacji.
Producenci motocykli wnikliwie analizują rynkowe trendy i stale obserwują poczynania konkurencji. Co prawda trochę im zajęło, aby zauważyć, że w segmencie adventure, do którego należą ciężkie - zwane także turystycznymi, bądź szosowymi - enduro od kilku lat niepodzielnie króluje BMW R 1200 GS.
Motocykl ten ewoluował na przełomie kilkunastu lat od wersji R 1100 GS, poprzez R 1150 GS, aż do obecnie produkowanej generacji, która za chwilę doczeka się następcy. Podobno R 1250 GS będzie pierwszym bokserem BMW chłodzonym cieczą.
Teraz do akcji „zróbmy sobie własnego GS-a" włączył się także brytyjski Triumph wypuszczając model Tiger Explorer, japońskie Kawasaki z Versys 1000, czy pochodząca także z Kraju Kwitnącej Wiśni Honda ze swoim Crosstourerem.
Jaki przepis na rynkowy sukces ma ostatni z wyżej wymienionych sprzętów?
Turystyczne enduro z superturystyka?
W nomenklaturze Hondy model Crosstourer oznaczony jest również jako VFR1200X. To dużo mówi o bliskim powiązaniu tej konstrukcji ze sportowo-turystyczną VFR1200F. Ale jak pogodzić lekki teren, czy szutrowe dróżki z autostradowymi przelotami? Czy inżynierom udało się tak przerobić VFR-kę, aby mogła konkurować z chwalonym za wszechstronny charakter GS-em?
Jednym z rozwiązań nadających bardziej uniwersalno-terenowego sznytu Hondzie VFR1200X jest zastosowanie w standardowym wyposażeniu szprychowych obręczy z bezdętkowymi oponami o rozmiarach 110/80-R19 z przodu i 150/70-R17 z tyłu. W końcu nie od dziś wiadomo, że felgi ze szprychami są o wiele bardziej wytrzymałe w terenie od tych odlewanych z aluminium.
Kolejnym ukłonem w kierunku off-roadowej jazdy jest zwiększony prześwit (z 125 mm w Hondzie VFR1200F do 180 mm w Hondzie Crosstourer), wydłużone skoki zawieszeń, czy posz...
[ Czytaj całość ] |
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz) |
CROSSTOURER SE, C-ABS / DCT |
Autor: Bouli @ 2012-07-18, 18:40 |
Crosstourer SE (Special Edition), posiada dodatkowe wyposażenie:
• Wyglądający na Aluminium kufer centralny 32 l (rozszerzalna do 39 litrów)
• Wyglądające na Aluminium kufry boczne: 35 l (prawa stron ) i 39 litr (lewa strona)
• Centralna Podstawka
• Podgrzewana Manetki (360 stopni)
• Gmole Silnik, oraz akcesoria turystyczne (nie zawiera świateł przeciwmgielnych)
CROSSTOURER Stawia na Adventure i Sports Touring
Crosstourer ma długi skok zawieszenia, aby wygładzić wszelkie nierówności drogi, a pionowa pozycja jazdy ma zoptymalizowany komfort oraz kontrolę i widoczność.
Zawieszenie to powoduje gładką kontrolowaną jazdę, a pozycja wyprostowana pozwala kierowcy dobry widok drogi przed pojazdem.
Koła ze szprychami również mają pomóc w absorpcji szoków na trudnych nawierzchniach a zaawansowane zawieszenie ze skokiem widelcem teleskopowe 43 mm (upside-down) oferuje pełną kontrolę, precyzyjne sterowanie oraz stabilność.
Napęd jest dostarczane przez silnik o pojemności 1,237 cm, w ustawieniu V4, który został zoptymalizowany do dużego momentu obrotowego od niskich i średnich obrotach , co czyni nawet najdłuższa jazdy brakiem wysiłku dla tej jednostki. Przez rozstawienie tłoków w silnik w „V” powoduje się zwężenie motocykla, a przez co jeździec czuje się ściśle związany z maszyną i pewnie wykorzystać jego wysoką wydajność.
Motocykl jest również wyposażony w kontrolę trakcji TCS. System, który zwiększa pewność motocyklisty, kiedy powierzchnia ma niski współczynnik tarcia, komputer nie podaje całej mocy silnika, lecz przekazuje tyle energii ile tylna opona może obsłużyć na danej nawierzchni.
Crosstourer na zewnątrz jest również przeznaczony do długich podróży, kanały owiewek zmniejszenie powierzchnie czołową i dostarczają zimne powietrza na chłodnice, a ogrzane już powietrze jest rozpraszane aby nie grzać zbytnio motocyklisty.
Reflektory i szyby są skuteczne, również umieszczone dalej w kierunku środkow...
[ Czytaj całość ] |
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz) |
Krótki opis Hondy Crosstourer |
Autor: Bouli @ 2003-10-03, 00:30 |
Uniwersalne enduro z silnikiem V4
Crosstourer to rekreacyjno-turystyczny motocykl o atrakcyjnym wyglądzie, którego specjalnością są podróże, także we dwoje. Nowo opracowany silnik V4 znany z modelu VFR1200F imponuje swoją mocą, a podwozie z jednoramiennym wahaczem i napęd wałem Kardana zapewnią wysoki komfort jazdy.
Ten motocykl to urodzony podróżnik. Długie skoki zawieszenia, funkcjonalna owiewka i poszerzona kierownica gwarantują stabilne i precyzyjne prowadzenie, a wyprostowana pozycja kierowcy, typowa dla maszyn adventure, sprzyja wygodzie i pozwala w pełni cieszyć się nawet długimi trasami.
Zbiornik o pojemności 21l i zużycie paliwa obniżone za sprawą nowego oprogramowania elektronicznego wtrysku PGM-FI, pozwolą uzyskać duży zasięg, tak wygodny w długich trasach.
Bezpieczeństwo
System kontroli trakcji wykrywa niepożądany uślizg tylnego koła i odpowiednio reguluje moment obrotowy generowany przez silnik. To rozwiązanie, wraz z przyjaznym kierowcy układem hamulcowym Combined ABS, pomaga zapewnić wyjątkowo bezpieczne prowadzenie Hondy Crosstourer
Dwusprzęgłowa skrzynia biegów (w opcji)
Dual Clutch Transmission (DCT) to pierwsza na świecie dwusprzęgłowa skrzynia biegów dla motocykli. Innowacyjne podejście do przekładni pozwoliło zapewnić zmianę przełożeń bez przerywania procesu napędowego. Kierowca może wybrać manualny (MT) lub automatyczny (AT) tryb zmiany biegów. Włączanie i wyłączanie sprzęgła odbywa się wówczas automatycznie, zarówno przy ruszaniu jak i przy zmianie przełożeń. To dlatego Honda Crosstourer z dwusprzęgłową przekładnią nie ma dźwigni sprzęgła, ani dźwigni zmiany biegów.
Niezawodność i solidne wykonanie
Najnowsze rozwiązania techniczne i zaawansowane metody produkcyjne pozwolą użytkownikom Crosstourera czerpać zadowolenie nie tylko ze znakomitych własności jezdnych, ale także cieszyć się długimi okresami między przeglądowymi. Plan obsługi przewiduje przeglądy jedynie co 12 000 km, a gwarancja w przypadku tego modelu została wydł...
[ Czytaj całość ] |
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz) |
Turystyczno-terenowy |
Autor: Bouli @ 2003-10-03, 00:29 |
Nikt tak naprawdę nie wiedział, czym ma być Honda Crosstourer, choć spekulacji było sporo. Najpierw mówiono o pomyśle turystycznego enduro o pojemności 1200 ccm, później okazało się, że będzie to sprzęt drogowy o pojemności 800 ccm – oba miały bazować na silniku z VFR1200F. Do tego wszystkiego, Honda jednak zapowiadała powstanie nieznanego nikomu sprzętu o pojemności 1200 ccm.
Oficjalny motocykl pokazany w Mediolanie na targach Eicma rozwiał wszystkie wątpliwości. Z jednostką 800 ccm zaprezentowany został Crossrunner – szosowy turystyk klasy F800GS. Poza tym, a może przede wszystkim, sprzęt o pojemności 1200 ccm, czyli Crosstourer. Silnik i napęd pochodzą z flagowej VFR1200F DTC, co oznacza, że nie ma klamki sprzęgła i dźwigni zmiany biegów. Cały sprzęt może budzić pewne skojarzenia z legendarną Africą Twin i prawdopodobnie jest to swoiste nawiązanie. BMW R1200GS musi zacząć się bać a pojawiła się też wspaniała maszyna Triumph Tiger Explorer 1200.
Referencje www.scigacz.pl
|
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz) |
Honda Crosstourer - potencjał, perfekcja, |
Autor: Bouli @ 2003-10-03, 00:28 |
Segment dużych turystycznych enduro ciągle się rozwija i kolejni chętni wykładają niemałe przecież pieniądze na motocyklowe SUVy, którymi są w gruncie rzeczy crossovery. Segment, który przez ostatnie dwadzieścia lat ukształtowało BMW ze swoim modelem GS stał się na tyle ważny, ze każdy szanujący się producent motocykli ma dziś w nim swojego przedstawiciela. W tym sezonie do walki o serca i portfele motocyklowych turystów rusza Honda. Największy na świecie producent motocykli zawsze miał w swojej ofercie maszyny dla podróżników, były i są one cenione za jakość i niezawodność, ale od czasów zaprzestania produkcji modelu Africa Twin, żaden z nich nie wypracował sobie miana maszyny kultowej. Takiej, która w dyskusji na temat tego jakim motocyklem objechać planetę zawsze łapałaby się w pierwszej trójce propozycji.
Japończycy zabierając się za swój uterenowiony podróżniczy krążownik przeprowadzili najpierw skrupulatne badania (jak to Japończycy) w jaki sposób ludzie korzystają z tego typu motocykli, czego od nich oczekują. Z badań tych nie dowiedzieli się w sumie niczego odkrywczego – miłośnicy dużych turystycznych enduro tak naprawdę nie zjeżdżają swoimi cackami z asfaltu, a większość „offroadu” to wysypany tłuczniem podjazd do garażu. Honda skupiła się zatem na maksymalnym uwypukleniu walorów motocykla na szosie.
Nie bez wpływu na działania Hondy i innych producentów pozostaje fenomen popularności niemieckich GSów, które po dziś dzień stanowią większość produkcji bawarskiego koncernu i to pomimo znacznego rozszerzenia w ostatnich latach gamy modelowej. Honda do starcia z konkurencją przygotowała się zatem bardzo solidnie. Od strony technicznej Crosstourera obszernie już wam prezentowaliśmy, teraz czas na wrażenia z jazdy.
Jak cie widzą...
Motocykl na żywo wygląda o wiele delikatniej i zwiewniej, niż na fotografiach producenta, które mogłyby sugerować, że Crosstourer gabarytami niewiele ustępuje Kołowemu Transporterowi Opancerzonemu Rosomak. Bry...
[ Czytaj całość ] |
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz) |
|
|
Witamy Gość |
Obecny czas to 2021-02-28, 04:14 |
|
Statystyki |
Nasi użytkownicy napisali 2567 postów, 390 tematów
|
Mamy 84462 zarejestrowanych użytkowników
|
Ostatnio zarejestrowana osoba: HunterCr
|
Kto jest na Forum |
Przez ostatnie 24 godziny byli na forum: 0 Zarejestrowanych, 0 Ukrytych i 105 Gości |
Z zarejestrowanych: Brak
|
Użytkowników w ostatniej godzinie:23 |
[ Kto jest na Forum ] |
Na Forum jest 3 użytkowników :: 0 Zarejestrowanych, 0 Ukrytych i 3 Gości Zarejestrowani Użytkownicy: Brak Najwięcej użytkowników 83 było obecnych 2018-09-03, 05:44 |
|
|